21 wrz 2013

Bransoletka koralikowo-szydełkowa nr 2 i broszka pocieszajka

Bransoletka
Dzisiaj krótko i oszczędnie ze zdjęciami. Już dawno zrobiłam tę bransoletkę- to moja pierwsza, na której nauczyłam się techniki koralikowo-szydełkowej i powinna mieć w zasadzie nr 1, ale nie miałam do tej pory dobrych zdjęć. Wrzucam je zatem:



Broszka pocieszajka
Niedawno uczestniczyłam w Candy u Artesanii, no i nie udało mi się wygrać pięknego filcowanego szalika ALE... za to Ewa postanowiła ze względu na dużą ilość zgłoszeń obdarować dwie osoby pocieszajką w postaci filcowej broszki no i wybrała m.in. mnie z czego bardzo się cieszę. Dotarła do mnie już przesyłka więc się pochwalę, co było w kopercie. Dziękuję jeszcze raz Ewie. To pierwsza moja filcowa ozdoba. Ma bardzo ładne kolory.







1 komentarz:

  1. Cieszę się że podoba Ci się broszka. Bransoletka bardzo ładna. Bardzo mnie kusi aby kiedyś zrobić taką samodzielnie. Ale muszę poszukać jakiejś instrukcji.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pisania komentarzy