21 kwi 2013

Kolczyki z zielonym marmurem

Owijanie jest wciągające

Wśród mojej biżuterii jest naszyjnik z zielonym marmurem oraz innymi elementami. Nie miałam do niego kolczyków. Po ostatnich zachęcających próbach owijania czego popadnie, postanowiłam, że zrobię sobie kolczyki do kompletu. Przy owijaniu poniosło mnie i wyszły kolczyki, które są zbyt eleganckie jako komplet do wspomnianego naszyjnika. Więc teraz mam nowe zadanie: rozłożyć stary naszyjnik i owinąć tak, żeby powstał godny partner dla kolczyków.


Poniższa praca została zgłoszona na wyzwanie, które organizuje  Kreatywny Kufer


 









1 komentarz:

  1. Piękne wyszły ci te kolczyki. Ja jakoś nigdy nie miałam cierpliwości do tego zwijania drucików, ale ty naprawdę podołałaś zadaniu.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pisania komentarzy